Lite frågor

image950
1. VAD HETER DU?

Jenny

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Svarta mjukisbyxor

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Mix Megapol

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Låg i soffan under en filt och såg på andra delen av Isprinsessan.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Äter just nu lite glass

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Snöigt och blaskigt men MYSIGT!!!!

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Min Läkare
8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Utstrålningen

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Ja
10. HUR MÅR DU IDAG?
Inge vidare. Är förkyld, med allt vad det innebär.

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? (-er)
Cola Light o Xider Pine... dock ej ihop ;-)

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
Se ovan!
13. FAVORITSPORT?
Äh vad för något?? *s*
14. HÅRFÄRG?
Just nu väldigt obestämbart!

15. ÖGONFÄRG?
Grönbruna typ :-)

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Tre halvsyskon Ålder hemligt ;-)
18. FAVORITMÅNAD?
Maj
19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Isprinsessan räknas den?? Annars tror jag det var den senaste BECK

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Fredag tror jag
22.FAVORITHOBBY
Scrapbooking o foto
23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Njaä, men varför skulle jag det?
24. FAVORITLÅT(ar)?
OJoj, det finns inte bara EN låt!
Men just har jag svårt att sitta still när jag hör:
Big Girl (You Are Beaut) med Mika
25. SOMMAR ELLER VINTER
Sommar
26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kramar helst
29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
pass

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
pass

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
pass

32. HUR BOR DU?
På 100 kvm nära skogen med min sambo o son

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Läser så sällan nu för tiden.

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Grå
35. FAVORITSPEL?
Tetris eller frågesportsspel

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nej

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nej

38. ÄR DU ROMANTISK?
Lite grann

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Japp
40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
Ingen

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Ligga hemma på sofflocket o krya på mig eller jobba om jag blivit piggare

42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
09:31

43. VAD HETER DU I MELLAN NAMN?
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback