Förkylt!

Jaha, då var man förkyld igen.
Antar att jag fått det som Jonas hade förra veckan.
Det bidde inget farsdagsfirande hos svärfar, för min del.
image944
Men sambon o sonen åkte dit.
Själv satt jag hemma i soffan och kikade på inspelade Desperat Housewifes och första delen av "Isprinsessan".
Sen sov jag ett par timmar.

Gårdagen blev lyckad dock (då hade förkyldningen inte slagit in ordentligt heller).
Jakob var till farmor ett par timmar medans vi städade.
Skönt att få lite gjort!
Sen kom R o F med sina föräldrar.
image945
Vi åt Tacos o snackade och hade det mysigt.
Det blev jätte trevligt!
image947
Tre nöjda 2,5-åringar mumsar på lite lördagsgodis framför Pippi Långstrump.

Men jag var seg redan då.. det märktes när alla gått hem.
Då gick jag o la mig direkt. Och undra om jag inte hann somna innan Jakob.

Är jätte seg, som sagt... men hoppas att jag skall vara pigg nog att ta mig till "nya" jobbet imorgon.
Inte skoj att behöva sjukskriva sig första dagen ju!
Håll tummarna för mig är ni snälla! Så jag kan gå å jobba!

Hoppas ni mår bättre än jag och att er helg har varit skön!

Kommentarer
Postat av: MissMian

Vilken underbar blogg! Hit kommer jag gärna igen!!
Tillhör också nattscrapparna..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback