Grönt är skönt

Idag efter jobbet så åkte hela familjen till Kista C.
Där åt vi på Food courten o sen tog vi en shoppingtur.
Grabbarna gick på Dressman o ClasOlson o sånna affärer.
SJälv gick jag till Indiska (som jag blev lyriskt glad över att se i Kista.. nä, jag visste inte att de öppnat en butik där) samt till några andra "tjejiga" butiker.
Jag fyndade 4 nya gröna Themuggar (25:-/st!)... och en söt vit galge ;-)

Vi kom hem strax efter åtta på kvällen.
Efter bad o välling somnade sonen och jag och sambon hamnade framför tv:n o mumsade på några grönklädda kolor... Mmmm det var gott!

Dessa två saker har jag glatt mig lite extra åt idag.
image690
Men störst guldkanten på dagen var att få äta ute tillsammans med min två grabbar (sambon o sonen... om någon nu inte fattade det *s*).

Vad har DU glatt dig extra åt idag??





Kommentarer
Postat av: cia

Att vi hade en underbar dag tillsammans med våra amerikanska vänner som är på besök. En tur till Järvzoo, orbaden, picnic å sedan kubbspel. I dag fortsätter vi förhoppningsvis att njuta av vårt sommarlandskap i sol.
Härliga bilder nedan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback