Fotodagbok

image784

Jag och Jakob sov länge.. ända till kl. 09:00!
Ja... med ett litet avbrott mellan 6-7 för välling o bök i sängen.

Strax efter 10 åkte vi till svärmor o åt lite sen frukost.
image787
"-Fammo fammo" ropade Jakob när han såg att hon stod på balkongen och vinkade till oss.

image785
Frukostmums!

Och efter det åkte vi till Ikea en kort sväng.
image786
Men då jag, min klant, glömt plånboken hemma så blev det billigt!
Svärmor hade dock ett par hundringar med sig, så jag kunde få hem ett par blockljus, som jag vill ha till landet.

image788
"-Ejå Fammo" (Hejdå farmor)
image789
Det kom några droppar regn på vägen hem... men vi hann in innan vi blev särskillt blöta.

Det blev lite Lek för Jakob, medans jag la in foton i bloggen.. men sen somnade han snabb i sängen.
image790

Nu skall jag passa på och göra ett födelsedagskort o måla naglarna... för senare är det kalas dags

Kort är gjort och sambon har kommit hem o tar en dusch.
image791

Mina naglar är fortfarande ogjorda....
*hoppas jag hinner!!*

KLAR:
image792

Jakob vaknade o ville se på filmen Bilar en stund
image793
Kolla frisyren *s*

Så då var det dags att göra sig fin o gå på kalas:
image794

Solen sken från klarblå himmel när vi kom till kalaset
image795
... 20 min. senare ösregnade det en kort stund mitt i tipsrundan...men slutade rätt fort o sen var vädret okej resten av kvällen.

image796
Födelse"barnet" Peter och hans paket

Jakob blev snabbt avis när jag skulle hålla i lille Viktor så jag hade snart två killar i knät.
image797
Viktor verkar undra vad Jakob är för en filur ;-)

Klockan 21:30 var det dags för mig och Jakob att åka hem... pappan lämnade vi kvar ett tag till ;-)
image798
Jakob klättrar upp i sin bilstol själv o vi kör hem i sommarnatten.

En timme efter att vi kom hem somnade en mycket trött kille och nu skall hans mamma surfa lite och så scrappa innan det är dags även för mig att sova.

Kommentarer
Postat av: Ejris

hihihih vad coolt hamna på din sida genom ett svampforum som du inte vart inne på=)
det var en bild på en flugsvamp som tog mig het..genom att ta bort bilden namn o spara bara blogg adressen( trevlig bloggar är ju aldrig fel att titta in på.
http://www.svampguiden.com/ ..fourum..länken var nått med är den god eller nått o en bild på flugsvamp;) //Ann Ejris

Postat av: cia

Hoppas ni får en trevlig kväll. Härliga bilder som vanligt.

2007-07-28 @ 14:34:32
URL: http://emisfa.blogg.se
Postat av: Susanna

blir lika glad varje gång jag kikar in.
Vilka fina naglar du fick till, kan du hjälpa mig med mina?*läggerhuvet på sne och tittar lite snällt*
Hur gör du för att få två kort bredvid varanndra?
kram

2007-07-28 @ 23:01:53
URL: http://snus.blogg.se
Postat av: Sandra

Va fint du satt ihop bilderna! Håller med Susanna att man blir glad av att kika in här :) Det ser ut som om en väldigt bra dag oxå :) Härlig sovbild på J!
Ha d!
kram

2007-07-30 @ 15:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback