Rapport från sjukstugan

Här sitter jag sjäv hemma. Sambon är med Jakob på inskolningen.
Jag är fortfarande inte kry nog att ta den. Även om jag mår bättre.
I lördags fick jag ett astmaanfall (fattade jag efteråt...hajar inte att jag är asmatiker nu plötsligt) efter att bl.a. ha gått i en trappa. Sjukt. Det fick mig i alla fall att inse att jag skall ta det LUGNT o ta hand om mig och inte stress på för att ev. Jonas skall tillbaka till jobbet eller annat, som snurrar i hjärnan. Måste se till att bli HELT kry och ta hand om hälsan.
Kroppen är ju rätt sliten efter en sån här långvarig förkyldning.
Att jag fått astma på detta är väl antagligen kroppens reaktion på att jag har kört på ändå, utan att vara helt frisk. Är detta typiskt kvinnligt eller? Man är sjuk, mår lite bättre, tror man kan köra på som vanligt... åh så gick det inte. *suck* Trodde inte jag var sån.. som inte lyssnade på min kropp. Men det var jag visst.
Skall föröka bli bättre på det i framtiden!
För nu har man ju faktiskt någon som kanske vill ha en frisk mamma att bry sig lite extra om.
Om inte annat, Så för mitt barns skull lovar jag att ta hand om mig bättre!! *hoppas jag lyckas*

I storm
Ute är det snöblandatregn o hårda vindar... tur man får sitta inne *s*

Bilden är privat och ritad i PSP o ingen kopiering är tillåten!!

Kommentarer
Postat av: Isa m Ellen&Gustav

Krya på dig och ta väl hand om dig så att du blir frisk SNART!!

Bra att du börjat tänka mer på dig själv! Det är så lätt att man som mamma glömmer/struntar i sig själv. Gör inte det, utan vila nu så du får tillbaka krafterna och blir helt frisk.

Kram!!
//Isa

Postat av: Basilika

Var rädd om dig Jenny! Hoppas du snart mår väl igen. Många kramar

2007-01-16 @ 22:11:55
URL: http://basilika.blogg.se
Postat av: Samlive

Nice site, regards from the netherlands!

2009-09-30 @ 10:35:04
URL: http://samlive.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback