Fötterna på jorden


"Du är en realist, praktisk i din läggning och med båda fötterna på jorden. Men du är också noggrann och analystisk. Du vill se tydliga resultat av ditt arbete och skulle säkert trivas lika bra som sjöman som i jobbet som kirurg. Vad du väljer har att göra med hur lång tid du är beredd att studera."


Vet inte om jag tycker att det stämde så där jätte bra, men kul i alla fall.
Jag försökte "fuska" o gjorde om testet, men fick samma resultat ändå *s*.

Du kan också göra testet här:
Yrkestest

Kommentarer
Postat av: LoX

Hahahahaha.. jag gjorde testet och där stod det att jag skulle passa som grafisk formgivare. *s*

Visst Allan, visst. ;-)

Postat av: Anja

Haha jag testade och fick samma som du... Alla yrken jag där passade till, var ungefär så långt ifrån det yrke jag valt, som det går att komma ;)

2007-02-14 @ 11:33:28
Postat av: Georglily

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-07-03 @ 11:00:49
URL: http://georglily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback