Inte alltid som man tänkt

Igår tänkte jag o Jonas ut följande för vår dag idag.
Jonas skulle vara hemma med vår sjuke lille kille.
Jag skulle jobba mellan 9-15.
Sen när jag kom hem skulle Jonas dra iväg till jobbet o jobba till sen natta.
Så..
MEN si så bidde det inte.

För kl. 07:15 ringde Jonas kollega o berättade att han var magsjuk o att den tredje personen som kan kassa o kundmottagning på deras jobb, är på kurs. Så.. Jonas fick rycka in. Och jag fick snällt stanna hemma idag med.
Mindre skoj, då det var jullunch å annat skoj på jobbet idag, samt skulle ha varit min sista dag för året.

SOM tur var i allt, så var Jakob så pass pigg o rask (o är inte mer sjuk än feber på kvällen innan) att jag tog med honom och tog en sväng till jobbet ändå.
Vi åt lite lunch med alla barnen o kollegorna och hade julklappsutdelning.

Det blev som sagt inte som jag tänkt mig, men MYCKET BRA ändå ;-)


Visst är väl dessa söta:

Finns på
HÄR

Imorgon är jag ledig och om Jakob mår bra i natt o imorgonbitti, så blir det julklappsletning på centrum imorgon.

God natt gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback