Idag kom tomtarna in i vårat hem

Idag har jag varit hemma och VAB:at med Jakob.
Han har haft en lite tuff natt, är förkyld samt har sin astma.
Det var time att ha honom hemma från dagis, så han fick ta igen sig.

Svärmor kom vi 11-tiden o har umgåtts med oss, samt hjälp oss att tvätta i tvättstugan.
Jag har plockat o plockat, kläder o annat som drällt runt.
 Och nu har äntligen tomtarna hittat in till oss.
image1005
Min gamla krubba har också kommit på plats på en bänk i köket.
Den tyckte Jakob var alldeles särskillt spännande.
image1008
Han har känt och klämt på alla figurerna.

Nu börjar julkänslan infinna sig liiite mer.. så här knappt en vecka innan julafton.

Har ni fått någon julkänsla än?


Imorgon går jag tillbaka till jobbet och Jonas får vara hemma med vår kraxiga kille.

Kommentarer
Postat av: Annica

Ingen julkänsla här inte... Mest flyttkaos o enorm trötthet, men det blir säkert jul ändå! Kram.

Postat av: Nilla

Jo lite julkänsla har jag trotts sjukstugan här hemma!
Tack för din kommentar i min blogg!
Hoppas ni får en underbar och frisk jul och nyår.
kram

2007-12-19 @ 08:23:00
URL: http://samandras.blogg.se
Postat av: JENN

Annica: Nä jag förstår att du har lite annat att tänka på just nu. Men tror nog ni får lite jul ni med till slut ;-)

Nilla: Tack!!... o det samma till er!

2007-12-19 @ 14:57:34
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: Newsthings

Very nice site. Well laid out.

2008-02-12 @ 02:40:59
URL: http://www.newsthings.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback