Vem är jag?!?

Hittade denna lista hos Cia som jag snodde med mig hit. Hoppas på att någon vågar sig ge sig an den. Även ni som jag vet brukar smyga i kulisserna bara ; ).

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?


Kommentarer
Postat av: Basilika

1. Vem är du?
--> basilika
2. Är vi kompisar?
--> ja, nätvänner.
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
--> Via aff när vi väntade våra små 05:or.
4. Tycker du om mej?
--> Ja absolut.
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
--> Ger dig gärna en björnkram.
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
--> Piccasso *s* för att du målar..
7. Beskriv mig med ett enda ord!
--> Kreativ.
8. Vad var ditt första intryck av mig?
--> Skrivglad kreativ trevlig tjej med skinn på näsan.
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
--> Ja nu vet jag att du är en trevlig, kreativ skrivglad tjej med skinn på näsan..*s*
10. Vad påminner dig om mig?
--> Mitt namn.
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
--> En ateljé precis som du vill ha den.
12. Hur bra känner du mig?
--> Mest på ytan via cypervärlden.
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
--> Skulle vara toppenkul.
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
--> Finns där.


Postat av: Fia

men nej jag svarade jätte långt o fint men det försvann med en massa html koder som svar

2007-04-23 @ 23:17:07
Postat av: Fia

Provar väl igen då.

1. Vem är du?
- Din systerdotter
2. Är vi kompisar?
- Hoppas det.
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
- När vi var yngre träffades vi väldigt ofta eftersom vi är släkt.
4. Tycker du om mej?
- Japp
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
- jag är snål med pussar men jag kramar dig gärna om och om igen
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
- hmm....svårt... Du är bara Jenny kort och gott, rakt och ärligt, finns bara en Jenny!
7. Beskriv mig med ett enda ord!
-Godhjärtat
8. Vad var ditt första intryck av mig?
- Sprallig
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
- Ja
10. Vad påminner dig om mig?
- Allt! Du är i mina tankar jätteofta oavsett vart jag än befinner mig i livet.
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
-Moffa och Anka tillbaka så de får träffa Jakob och var superstolt över vad du åstadkommit
12. Hur bra känner du mig?
- Ganska bra tror jag men inte superbra
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
- Vi sågs senast i somras och jag hoppas vi träffas snart på en bit mat i stan
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
- Har ingen blogg men maila mig gärna svaret.

KRAAAAAAAAM

2007-04-23 @ 23:22:16
Postat av: -ME-

1. Vem är du?
-ME- är jag. :)

2. Är vi kompisar?
Vi ses på nätet till och från.

3. Hur och när och varför "träffades" vi?
Vet inte om vi ens kommenterat i varandras inlägg. OÄF är jag säker på, men det är på fler snack jag ser dig. *kommer bara inte på vilka*

4. Tycker du om mej?
Du verkar trevlig. :)Känslan jag får är att du är rak och rar, jag har aldrig sett dig ge tjuvnyp.

5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
Jag kramas när det faller på, pussar är mer tveksamt. :p

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
Oj. Nej, jag vet inte. Du ÄR JENN för mig. Med versaler.

7. Beskriv mig med ett enda ord!
Sprethår. ;) Din avatar minns man bra.

8. Vad var ditt första intryck av mig?
Att jag blandade ihop dig med nån ur min andra ankomstgrupp för att ni var så lika i sättet att skriva och har liknande nick. Rak och ärlig, okomplicerad.

9. Är du fortfarande av samma åsikt?
Ja. :) Och jag blandar fortfarande ihop er. ;)

10. Vad påminner dig om mig?
Färgglada streckgubbar. Djupt va? *s*

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
Inspiration? *s*

12. Hur bra känner du mig?
Inte ett skvatt ärligt talat.

13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
Har inte setts. Har inte reflekterat över det egentligen men varför inte? Jag tror vi skulle sitta och leta gemensamma referenspunkter.

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
Nej. Men för att få veta vad _mina_ läsare tycker om mig. Jag tror inte du brukar häcka på min blogg. Fast det vet jag ju inte, jag har många smygare där.

2007-05-01 @ 20:04:59
URL: http://blogg.passagen.se/cenedra
Postat av: Erika

1. Vem är du?
- En polare från Aff

2. Är vi kompisar?
- Klart vi är!

3. Hur och när och varför "träffades" vi?
- I väntan på våra underverk som svar på hur, när och varför.

4. Tycker du om mej?
- Ja det gör jag

5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
- Kramas gärna

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
- Jenn, för mig är det bara det namnet som finns på dig, att du heter Jenny är som bortblåst.

7. Beskriv mig med ett enda ord!
-Engagerad

8. Vad var ditt första intryck av mig?
- En kul prick

9. Är du fortfarande av samma åsikt?
- Ja

10. Vad påminner dig om mig?
- Varjegång jag målar så tänker jag av någon outgrundlig anledning på dig

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
- En lugn och skön dag på Spa, med dina närmaste vänner och en trerätters lyxmiddag på kvällen.

12. Hur bra känner du mig?
- Trots de få gånger vi träffats IRL så kan jag lugnt säga att jag känner dig rätt hyfsat

13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
- Sist vi sågs var nog på Rix-träffen den oförglömliga

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
- Japp, helt klart

2007-05-05 @ 10:42:18
Postat av: Mysan

1. Vem är du? Din kompis lillasyster.
2. Är vi kompisar? Ja, det tycker jag.
3. Hur och när och varför "träffades" vi? Minns inte dårå, men anledningen var väl att du skulle co-barnvakta mig med syrran...
4. Tycker du om mej? Jajjemän.
5. Skulle du kunna pussa/krama mig? Kramas, absolut.
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Hmm. Jenpa, typ. För att det så jag känner dig... :)
7. Beskriv mig med ett enda ord! KREATIV
8. Vad var ditt första intryck av mig? Minns inte det första antar jag. Men ett intryck är att du inte särbehandlar folk.
9. Är du fortfarande av samma åsikt? Ja
10. Vad påminner dig om mig? Scrapping...
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Obegränsat med kanvas och oljefärg :)
12. Hur bra känner du mig? Lagom :)
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du? I lördags. Mycket trevligt.
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? O ja

2007-05-07 @ 11:11:23
URL: http://mysanb.blogg.se
Postat av: About Nicole Kidman

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2008-01-17 @ 09:10:31
URL: http://about-nicole-kidman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback