Lite foton från påsken

Några foton från min sköna påskhelg.
Hade dock ej med kamerna hela tiden.
Så jag missade bl.a. att fota på vår trevliga raqlettkväll med gänget.
Men.. här är som sagt lite andra bilder.
image554
image555
image556
image559
image557
image558

Imorgon återgår man till en vardag.
En lite ny vardag för min del.
För jag skall nu börja på mitt vikariat på en småbarnsavdelning.
Det skall bli spännande.
Har jag tur så kommer sen vikariatet att bli förlängt till midsommar.. så jag hoppas allt skall gå bra.

Tack alla som gjort min helg till en skön påskhelg!

Kram Jenny


P.s. till SVÄRMOR: TACK för allt igen!!! Du är bäst! Hoppas du gillar kortet ;-)


Kommentarer
Postat av: Susanna

Som alltid får du riktigt fina kort.
Det längst ner har du gjort det själv?

Postat av: systerA

Åh vad fina kort du tar! Vad stor Jakob har blivit...vart tar tiden vägen?

GRATTIS till jobbet, håller tummarna för att det blir till midsommar.

Kram Andrea

2007-04-10 @ 09:21:23
URL: http://systera.blogg.se
Postat av: Lindhisdhis

Superfint!!! Vilka härliga bilder du tagit1 Kram

2007-04-10 @ 16:01:29
URL: http://www.lindhis.blogg.se
Postat av: Milla

Finfina foton och supersöt Jakob!

2007-04-10 @ 20:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback