Vad händer nu då??

Igår kväll mådde jag okej igen.
Imorse vaknade jag med världens huvudvärk. Något som jag faktiskt inte lidit av så mkt sen jag blev gravid.. eller om det var när jag slutade röka som min ständiga huvudvärk försvann?? Jaja, vilket fall som helst. Nu i morse var den tillbaka. Tog en alvedon o har under dagen funkat normalt utan sjukdomssymptom eller dyl.
Men NU har jag huvudvärken gjort sig påminnd rejält igen OCH jag ryser i hela kroppen o har nästan som ont i lederna.
Inte håller jag väl på å bli sjuk igen? *skriker NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ inombords*
Det får inte vara så!!
Vill vara frisk nu. VIll ju gå på vattengympa på onsdag igen (evigheter - tre veckor - sen jag var där). Vill må bra o komma igång med promenader dyl. Vill få tillbaka orken o humöret!

Snälla hjälp mig att be till högre makt om att jag skall få vara frisk nu.
För jag orkar inte vara sjuk mer nu.

*hasar mig mot sängen o hoppas att jag vaknar upp med värsta energikickarna o mår prima imorgon!*

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig!

2006-10-24 @ 19:55:15
Postat av: Fia

Ja du och Jakob har inte börjat dagis än (tänkte på alla baskelusker)
Krya på dig. KRAM

2006-10-24 @ 21:37:57
Postat av: Johnmelisa

Hello, This site is a brilliant idea!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback