Pust

Efter 1½ vecka förkyldning så kom nästa sjukdom.
Magsjuka!
Suck.
 
I Tisdags när jag skulle ner till Öppna Förskolan med Jakob så kände jag mig lite illamående.
Hoppade in i duschen med hopp om att jag skulle må bättre, men känslan försvann inte.
Började bli svag o skakis.
Ringde o meddelade Jenny o Filippa att vi tyvärr inte skulle träffa dom, för det var nog bäst vi stannar hemma. En kvart senare stod jag med huvudet ner i toan. 
Blev ännu mer skakis o dann. Fick ringa hem sambon. Han kom tack o lov så snart han kunde och tog hand om Jaokb, medans jag själv fick ligga och må pyton.
Nu fyra dagar senare är jag bättre, men inte helt "Fit for fight" än.

Nu längtar jag bara efter att få bli frisk, få tillbaka orken och att vardagen skall återgå utan sjukdomar.


Kommentarer
Postat av: johannapannan

jattekram och hoppas att ni snart ä pigga igen
jag har kollat runt på din blogg. trevlig´. och vad fina scrap-saker. (säger man så?)

Postat av: Camilla

HUvva, magsjuka går fetbort. Skönt att du börjar tillfriskna nu!

Kram & trevlig helg!

2006-10-20 @ 21:50:43
URL: http://mammamilla.blogg.se
Postat av: LoX

Krya på dig!!!! Vad "oturs- sjuk- följd" (eller vad man kallar det) du är. :-( Det är ofta så med första barnet - man går igenom alla bacieller själv med.

Kram och hoppas att du snart är helt frisk igen.

2006-10-20 @ 22:51:19
URL: http://lo.blogg.se
Postat av: ROOMSERVICE

Vilka fina bilder du tar!

2006-10-22 @ 16:43:01
URL: http://roomservice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback