No excuses!

Nu är jag äntligen frisk igen. Så nu är det "No Excuses" som gäller angående min motion.
Så nu har jag varit ute och gått i 20 min. med Jakob på ryggen i sjalen. Vi gick i skogen i kuperad terräng. Upp o ner för små stigar och över stock å sten.
Undrar hur många kalorier man kan ha bränt. Gissa på en 300 ;-) ...fast vad vet jag *haha*

Jag har just tagit en välförtjänt o ännu mer välbehövd dusch samt ett stort svalkande glas vatten.
Nu skall jag gå ut o sätta mig på altan med en bok o läsa lite, tills sonen vaknar igen.

Så här utslagen ligger Jakob efter vår  promenad. Han blev ju trött han med ;-)
Utslagen


Kommentarer
Postat av: Lo i Oxford

Funderar om den ömma modern blev lika däckad som sonen av all den friska luften? :-)

Grattis i efterskott - jag tackar för titten på bilderna från de två kalasen!

Postat av: Petra m Viggo & Malte

hehe Det verkar jobbigt att ut och gå med mamma ;)

2006-06-23 @ 00:08:07
URL: http://humlan54.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback