500 leksaker

Läste att "Hemliga pappan" hade läst en undersökning som sa att svenska barn hade 500 leksaker i genomsnitt.

Låter ju som sagt sjukt mycket.
Skall nog ta inventera Jakobs prylar.
Såg ju senast idag att det var många bebis-leksaker bland hans grejer.
Skallror o sånt kan vara dags att ge bort.
Ser ju redan nu hur förvirrad han är bland alla pryttlar, som han mest slänger runt sig o drar runt på i hela lägenheten.

Skall se om jag hinner o orkar ta tag i detta i veckan.

För jag är emot för mycket leksaker till barnen!


Kommentarer
Postat av: Humla

Ja lagom är bäst... det är inte roligt att drunkna i leksaker och dessutom tycker jag att det dödar leklusten. Inser att Siri har samlat på sig en del, men om jag jämför med många av hennes kompisars rum så har hon en bråkdel... och så försöker vi hålla det faktiskt.

kram!

Postat av: Ella

thank-you for the good and valuable information on your site

2010-09-13 @ 07:12:00
URL: http://ella.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback