Går på sparlåga

Energin är inte på topp.
Var hos läkaren i måndags.
Fick Hostmedicin o antibiotika.
Än så länge vet jag inte om det hjälp särskillt.
Är TRÖTT på flera sätt nu.
Sover dåligt. Mår skit.
... och är trött på att vara trött och orkeslös.

Hoppas jag i alla fall är frisk tom julafton.

Är otroligt tacksam att sambons långledighet börjat nu.
Dels så blir jag lite avlastad när det gäller att ta hand om den väldigt aktiva (men dock mycket snälla) sonen och sen så är det ju himlans trevligt att få ha honom hemma hos oss!
Ända fram till den 8:e Januari får vi njuta av hans sällskap här hemma.

Har, trots att jag mådde skit o var supertrött (efter en natt med endast 2,5 sömn) varit och handlat med svärmor idag. Redan halv 11 stod klara med våra överfulla kundvagnar i kassan. Skönt att ha det gjort!
Har klarat av alla julklappsinköp också... eller Nej nu ljög jag lite. Har sambons klapp kvar. Den skall jag inhandla imorgon.

Hade tänkt att göra något tjusigt julkort hit till bloggen.. men...

GOD JUL PÅ ER!!!
En tomte

Kram Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

God Jul!!!! Usch vad jobbigt at aldrig få bli riktigt frisk. Hoppas att antibiotikan hjälper så du känner dig kry på julafton om inte annat.

Skönt med ledig make, hoppas ni får sköna, slappa , FRISKA dagar tillsammans!

Stor kram och krya på dig!
Isa

2006-12-22 @ 11:11:35
Postat av: cia

Hoppas att du nu får orken tillbaka! Å att ni alla får njuta av ledigheten.
God Jul /Cia

Postat av: Basilika

GOD JUL Jenn!
Ta hand om dig och var rädd om dig och din hälsa. Vila så mycket du kan. Vet vad det innebär att vara med livliga barn och inte må bra, det tar hur snälla de än är.:)
Ha det gott vännen.
Kram!

2006-12-22 @ 19:38:04
URL: http://basilika.blogg.se
Postat av: Humla

God jul och krya på dig!!!
Kram

2006-12-23 @ 01:55:38
URL: http://www.mammahumla.blogg.se
Postat av: Humla

:-) Minns inte vad typsnittet hette... men här har du en länk att roa dig med i många många timmar. ;-)
http://www.linotype.com

Om du hittar ngt du vill testa så kan du "create sample" och sedan kopiera som bild och klistra in i word... här testades det mycket innan det där typsnittet till sist kändes helrätt!

Kram igen!

2006-12-23 @ 12:40:15
URL: http://www.mammahumla.blogg.se
Postat av: Phio

God Jul, Jenn! Hoppas du får chans att vila upp dig och bli frisk. Det är ju faktiskt det viktigaste av allt. Många kramar från Fia!

2006-12-23 @ 19:55:39
Postat av: Sara

Hej Jenn! Tack för din kommentar i min sorgligt ouppdaterade blogg! ;) Poppius är Poppius Journalistskola- där jag velat gå i evigheter och som sagt- jag kom in! Är jätteglad.
Krya på dig! Jag har hostat i flera veckor, apjobbigt. Imorse vaknade jag med ögoninflammation.
Barnen har precis öppnat sina "morgonjulklappar" och nu ska jag vakna med en kopp kaffe...
GOD JUL! Hoppas vi ses snart!

Stor julkram, Sara

2006-12-24 @ 07:07:37
URL: http://saraleijonhufvud.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback